allwayscarpediem

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Jessica - 1 september 2013 20:50

Idag har vi tagit hem husvagnen från Varberg, vårt fantastiska sommarparadis. Men säsongen där har vart en av de bättre på många år-Och där kan ju både säsongsplatsen på Apelviken, människorna vi lärt känna där & det fantastiska vädret vara orsaken till den känslan.   

Men när vi kom hem på uppfarten så infann sig en riktigt BRA känsla inför hösten. Att nu kunna få rå om hemmet lite som har fått stå åt sidan en hel del under hela sommaren. MEN nu man vill jag verkligen & framförallt är jag supertaggad!! Lite "piff" redan idag. Känns att det kommer bli en mycket bra höst som kommer att ge MYCKET energi. Mycket ideer har redan infunnit sig;) Tiden är knapp, men finns bara den rätta viljan så ska det nog gå att styra upp det hela. Smakprov...

       



Av Jessica - 1 september 2013 19:54

 

Känns fantastiskt att kunna känna att hösten verkligen är "MIN" och att jag känner mig stark & drivande :) 
Allt handlar såklart om vilken ATTITYD man har ;) Men nu kör jag på & de som inte är på-ja det får ju stå som deras förlust då!! Fånga dagen gott folk-Gör allt för den ska bli den bästa i ditt liv//Xo74

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min Blogg.
Som säkert så många andra så trodde jag aldrig att jag skulle starta en egen blogg, men här är den nu & jag ska göra mitt bästa för att göra den intressant. Den kommer med all säkerhet att innehålla en hel del av min hektiska va

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Familjen

Ja, vi är ju en  familj där vi alla bjuder på ett högt tempo, skarpa personligheter och mycket vilja:)

Min make Mathias som alltid har en räv bakom varje öra, Simon 16 år, Sibbe 11 år & Tilde 9 år!!

Hos oss händer det alltid något.

Vi har 4 Chihuahuor åxå, väldigt olika varandra. Wilda 3 år, Iza 4 år, Bella 3 år & Svea 2 år. Dessutom har vi en Rottweiler vid namn Grazy & hon är 2 år. Som ni förstår är här alltid full rulle  

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Gästboksinlägg

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards