allwayscarpediem

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Jessica - 11 februari 2011 22:14

Snart bär det verkligen av.... UUNDERBAAART!!! Värme, ledighet & sol...???

Idag var det sista dagen som arbetades på 4 veckor-RIKTIGT skönt med semester i värmen. Lite ångest dock för att inte vara på arbetet på så lång tid.... MEN de har lovat att hålla mig uppdaterad;) Nu är den största oron att vi inte ska få åka, eftersom det råder klass 2 varningar & diverse:( Men vi håller tummarna för att det ska gå vägen ändå. Imon bär det av för att lämna iväg våra små "bäbisar" till kenneln igen-de ska ju åxå ha semester. Iza-fisa ska vara på Matildas privata hundpensionat-hihi!! Hmmm...Nästa fråga man ställer sig är ju.... vad gör vi om det bara regnar där nere i Thailand??? Väderprognoserna ser ju inte jättebra ut... MEEEN, jag vägrar att va vid regnet. SÅ isf så får vi dra vidare... Men oavsett så ska det bli underbart med ledighet & värme med familjen. För värme finns ju iaf. Ca 28-32 grader-Inte helt fel!!//xo Jessica

Av Jessica - 11 februari 2011 22:01

       

Bild 1.

Mathias & vår dotter Tilde 6 år.

Bild 2.

Sibbe, Tilde, Mathias & jag.

Bild 3.

Sibbe "bus" 9 år

Bild 4.

Min underbara make Mathias

Bild 5.

Simon 13 år

Detta är hela min underbara älskade familj  

Av Jessica - 11 februari 2011 21:34

Min son Sibbe 9 år. Här på fotbolls skola sommar 2010.

Sibbe är en glad spjuver med glimten i ögat, bus är mellan namnet. Han är otroligt omtänksam & kärleksfull.
En snäll kille, som gärna ser till att det händer grejor där han är   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min Blogg.
Som säkert så många andra så trodde jag aldrig att jag skulle starta en egen blogg, men här är den nu & jag ska göra mitt bästa för att göra den intressant. Den kommer med all säkerhet att innehålla en hel del av min hektiska va

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Familjen

Ja, vi är ju en  familj där vi alla bjuder på ett högt tempo, skarpa personligheter och mycket vilja:)

Min make Mathias som alltid har en räv bakom varje öra, Simon 16 år, Sibbe 11 år & Tilde 9 år!!

Hos oss händer det alltid något.

Vi har 4 Chihuahuor åxå, väldigt olika varandra. Wilda 3 år, Iza 4 år, Bella 3 år & Svea 2 år. Dessutom har vi en Rottweiler vid namn Grazy & hon är 2 år. Som ni förstår är här alltid full rulle  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Gästboksinlägg

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards