allwayscarpediem

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Jessica - 25 februari 2011 11:23

Nu ärvi tillbaka från en het dag på stranden. Det var riktigt lågvatten nu, så man kunde vada ut till både ön och korallrevet! Barnen fångade grymt stora krabbor, så promenaden hem tog ganska lång tid hem idag. Men vad gör väl det, jag har ingen tid att passa;)Idag blev det några pinacolada på stranden, det är inte ofta man dricker det innan man ens fått i sig lunch-hihi!! Ja, som ni förstår så njuter vi av var stund här nere... Nu badar barnen i poolen här hemma, och jag och maken får väl ta oss en kall breezer innan det är dax för dusch och knalla iväg för kvällens middag. Xoxo//Jessica

Av Jessica - 25 februari 2011 04:22

Har kämpat med Sibbe och hans läxor nu på morgonen, det går ju sådär..... Men visst jag förstår, hade inte velat sitta inne med skolarbete då poolen är precis utanför heller!! Mesen, nu dissar vi skolarbetet och går till stranden istället=) Hej hopp på en stund!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min Blogg.
Som säkert så många andra så trodde jag aldrig att jag skulle starta en egen blogg, men här är den nu & jag ska göra mitt bästa för att göra den intressant. Den kommer med all säkerhet att innehålla en hel del av min hektiska va

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Familjen

Ja, vi är ju en  familj där vi alla bjuder på ett högt tempo, skarpa personligheter och mycket vilja:)

Min make Mathias som alltid har en räv bakom varje öra, Simon 16 år, Sibbe 11 år & Tilde 9 år!!

Hos oss händer det alltid något.

Vi har 4 Chihuahuor åxå, väldigt olika varandra. Wilda 3 år, Iza 4 år, Bella 3 år & Svea 2 år. Dessutom har vi en Rottweiler vid namn Grazy & hon är 2 år. Som ni förstår är här alltid full rulle  

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Gästboksinlägg

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards